AKTUALNOŚCI

Poniedziałek 09.12.2024

liczba odwiedzin: 5076464

DZWONKI

0.      7:10 - 7:55

1.      8:00 - 8:45

2.      8:50 - 9:35

3.      9:40 - 10:25

4.     10:35 - 11:20

5.     11:30 - 12:15

6.     12:30 - 13:15

7.     13:20 - 14:05

8.     14:10 - 14:55

9.     15:00 - 15:45

10.   15:50 - 16:35

11.   16:40 - 17:25

12.   17:30 - 18:15

Galeria zdjęć

HARMONOGRAM REKRUTACJI 2022/2023

Harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych

na rok szkolny 2024/2025

 

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym:

 

T E R M I N Y   R E K R U T A C J I

 (technikum, branżowa szkoła I stopnia)

 

Od 13 maja 2024 r. do 17 czerwca 2024 r.  do godz. 15.00

 

- złożenie wniosku, w tym zmiana wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej  wraz z dokumentami  (podpisanego przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna) termin uzupełniający - od 22 lipca 2024 r. do 25 lipca 2024 r.

 

Od  21 czerwca  2024 r. do 5 lipca 2024 r. do godz. 15.00

- uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły  podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty  oraz złożenie nowego wniosku, w tym zmiana przez kandydata wniosku o przyjęcie, z uwagi na zamianę szkół do których kandyduje

 

 Do 11 lipca 2024 r.

- weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków poświadczanych w oświadczeniach (w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności związanych z ustaleniem tych okoliczności) lub potwierdzających spełnienie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym (w tym okoliczności zweryfikowanych przez prezydenta miasta wskazanych w oświadczeniach), termin uzupełniający - do 1 sierpnia 2024 r.

 

12  lipca 2024 r.

- podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych  (tablica ogłoszeń w budynku szkoły), termin uzupełniający 2 sierpnia 2024 r.

 

Od 13 maja  2024 r. do 16 lipca 2024 r.

- wydanie przez szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe skierowania na badania lekarskie kandydatowi z listy kandydatów zakwalifikowanych, który dokonał wyboru kształcenia w danym zawodzie, termin uzupełniający od 22 lipca 2024 r. do 6 sierpnia 2024 r.

 

Od 12 lipca 2024 r. do 18 lipca 2024 r. do godz. 15.00

- potwierdzenie woli przyjęcia  w postaci  przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły, a w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe - także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu, termin uzupełniający od 2 sierpnia 2024 r. do 8 sierpnia 2024 r. do godz. 15.00

 

19 lipca 2024 r. do godz. 14.00

- podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, termin uzupełniający 9 sierpnia 2024 r. do godz. 14:00

 

Listy przyjętych uczniów do Technikum Elektronicznego i Branżowej Szkoły I stopnia nr 1 zostaną wywieszone w budynku szkoły na tablicy ogłoszeń.

 

 19 lipca 2024 r.

- przekazanie przez komisję rekrutacyjną kuratorowi oświaty informacji o wolnych miejscach w szkole przez formularz na platformie informacji z dyrektorem szkoły (SOK) w celu udostępnienia ich na stronie internetowej kuratorium oświaty,  termin uzupełniający 9 sierpnia 2024 r.

 

 Do 22 lipca 2024 r.

- opublikowanie przez Śląskiego Kuratora Oświaty informacji o liczbie wolnych miejsc w szkołach ponadpodstawowych, termin uzupełniający do 12 sierpnia 2024 r.

 

 Do 23 lipca 2024 r.

- wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia, termin uzupełniający 14 sierpnia 2024 r.

 

do 3 dni od dnia wystąpienia o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia

- sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia.

 

do 3 dni od dnia otrzymania uzasadniania odmowy przyjęcia

-  wniesienie do dyrektora szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.

 

do 3 dni od dnia złożenia odwołania do dyrektora szkoły

 

- Dyrektor Szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.

- Decyzję podjętą przez Dyrektora Szkoły uważa się za ostateczną.

 

            Kandydaci, którzy nie zostaną przyjęci do szkół w postępowaniu rekrutacyjnym / w postępowaniu uzupełniającym  na rok szkolny 2024/2025, będą przyjmowani do tych szkół na podstawie decyzji Dyrektora Szkoły.

 

            Niniejszy regulamin dostępny jest w Internecie pod adresem:  www.zsguchorzow.pl

.

Bliższe informacje można uzyskać również pod numerem tel. 32 24 11 725

Kontakt

  • Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych
    ul.Katowicka 64
    41-500 Chorzów
  • (32) 24 11 725

Kontakt

Warsztat Szkolny

ul. Powstańców 6a

41-500 Chorzów


tel. (32) 24 11 075

Mapa

Poniedziałek 09.12.2024